معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان

هرمزگان/ تشکیل اتاق فکر سالمندی در بهزیستی استان

در راستای اجرای سیاستهای سند ملی سالمندان و بهره مندی از آرا اهل علم در زمینه سالمندی و استفاده از ظرفیت فکری متخصصان این حوزه ،" اتاق فکر سالمندی " با حضور اعضا شامل : متخصصان حوزه پزشکی ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، جمعیت شناسی و … در اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، در راستای اجرای سیاستهای سند ملی سالمندان و بهره مندی از آرا اهل علم در زمینه سالمندی و استفاده از ظرفیت فکری متخصصان این حوزه ،” اتاق فکر سالمندی ” با حضور اعضا شامل : متخصصان حوزه پزشکی ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، جمعیت شناسی و … در اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

مهدی محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان در این جلسه ضمن تشریح وظایف اعضا بر اساس سند ملی سالمندان ، پیرامون شرایط سالمندی در استان توضیحاتی ارائه داد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد نرخ سالمندی در کشور اشاره داشت و بر ضرورت برنامه ریزی در حوزه سالمندی  به منظور پیشگیری از چالش های این حوزه تاکید کرد .

در ادامه پس از تشریح اهداف اتاق فکر و موضوعات پیش رو از سوی مسئول دبیرخانه شورای سالمندان، اعضای اتاق فکر به ارائه راهکارهای تخصصی بر اساس اهداف شش گانه سند ملی پرداختند.

در پایان نیز پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطرح شده توسط اعضا ، مباحث تخصصی برحسب اولویت بمنظور ارائه در جلسه شورای سالمندان استان تعیین گردید.