مراسم روز جهانی استاندارد

اعطای نشان استاندارد در حوزه سالمندی به آسایشگاه کهریزک البرز

طی ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل سازمان استاندارد کشور از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، این مجموعه در حوزه سالمندی، به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب و در روز جهانی استاندارد، نشان استاندارد دریافت کرد.

مراسم روز جهانی استاندارد با حضور مقامات کشوری و لشگری از جمله حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد و آسایشگاه کهریزک موفق به دریافت نشان استاندارد به عنوان واحد نمونه ملی در حوزه سالمندی شد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی، واحدهای تولیدی و خدماتی متقاضی واحد نمونه ملی می بایست توسط مدیران کل در استان ها و دیگر مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران در سراسر کشور بازدید و پس از ارزیابی و پایش در فرآیند انتخاب واحد خدماتی قرار گیرند. از این رو طی بازدید اداره کل سازمان استاندارد استان البرز، آسایشگاه خیریه کهریزک تمام استانداردهای لازم جهت کسب عنوان واحد نمونه ملی سالمندی را رعایت کرده و در سطح کیفی تعریف شده، موفق به دریافت نشان ملی استاندارد شد.

شایان ذکر است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از سال ۱۳۸۸ در خصوص فرآیند محور کردن تمام فعالیت های خدماتی و اجرایی با استقرار نظام مدیریت کیفیت اقدامات لازم را انجام داده است و کسب استانداردهای (iso۹۰۰۱/۲۰۰۸)، (iso۹۰۰۱/۲۰۱۵)و (iso/iec۲۰۰۱/۲۰۱۳) در سال های۱۳۹۰، ۱۳۹۷و ۱۴۰۰ از دست آوردهای این مجموعه می باشد.

در حال حاضر در آسایشگاه کهریزک البرز، به صورت شبانه روزی، روزانه و مراقبت در منزل در چهار مرکز لاله، رز، یاس و گلها ، بیش از ۸۰۰ سالمند خدمات نگهداری، مراقبتی و توانبخشی دریافت می کنند.

پایان پیام/