امام جمعه تیران و کرون

اصفهان/ سالمندان مایه برکت جامعه هستند

حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به فعالیت معادن در این شهرستان اظهار کرد: حفظ حرمت سالمندان و توجه به دغدغه‌ها و نیازهای این قشر لازم است و آنان مایه برکت هستند.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به فعالیت معادن در این شهرستان اظهار کرد: حفظ حرمت سالمندان و توجه به دغدغه‌ها و نیازهای این قشر لازم است و آنان مایه برکت هستند.

وی افزود: این شرکت مالیات پرداخت می‌کند ولی بسیاری از ذخایر را به نفع سهامداران می‌برد و هیچ فرصت اشتغال و کمکی برای توسعه شهرستان نداشته است.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه معدن کاران و مسئولان دستگاه‌های متولی جوابگوی مردم باشند، گفت: با ارتباطات بین دستگاهی برخی از منافع آن بهره می‌برند و مجوز فعالیت این شرکت را تمدید می‌کنند ولی باید مشکلات زیست محیطی آن را مردم متحمل شوند.

رشیدیان ا اشاره به روز آتش‌نشان گفت: رشادت‌ها و دلاور مردی این قشر همواره در اذهان عمومی وجود داشته و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و از جمله آن می‌توان از حضور و نقش در اطفای آتش ساختمان پلاسکو در سالیان گذشته یاد کرد.

وی با اشاره به روز سالمند و ضرورت جوانی جمعیت تصریح کرد: حفظ حرمت سالمندان و توجه به دغدغه‌ها و نیازهای این قشر لازم است و آنان مایه برکت هستند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: پیری جمعیت برای کشورمان آسیب جدی را به بار می‌آورد و امیدواریم با تسهیل شرایط اقتصادی شاهد فرزندآوری خانواده‌های جوان باشیم و موانع اقتصادی بر سر این موضوع برداشته شود.