بازدید مسئولان ری از آسایشگاه سالمندان کهریزک

جمعی از مسئولان شهرستان ری همزمان با روز جهانی سالمندان از آسایشگاه سالمندان کهریزک بازدید کردند.  [divider]  به‌ نقل از روابط‌ عمومی آسایشگاه کهریزک، جمعی از مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان ری به‌ مناسبت تکریم و بزرگداشت هفته سالمند با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک از این آسایشگاه بازدید کردند. این دیدار با حضور رئیس، […]

جمعی از مسئولان شهرستان ری همزمان با روز جهانی سالمندان از آسایشگاه سالمندان کهریزک بازدید کردند.

 [divider]

 به‌ نقل از روابط‌ عمومی آسایشگاه کهریزک، جمعی از مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان ری به‌ مناسبت تکریم و بزرگداشت هفته سالمند با حضور در آسایشگاه سالمندان کهریزک از این آسایشگاه بازدید کردند.

این دیدار با حضور رئیس، معاون سلامت و توانبخشی و مدیر روابط عمومی آسایشگاه کهریزک همراه بود و بازدید کنندگان ضمن آشنایی با قسمت‌های مختلف آسایشگاه خیریه کهریزک، از نزدیک با نحوه کارهای مربوط به این محل و همچنین زندگی سالمندان آشنا و با اهداء گل به مددجویان با آنان گفت‌وگو کردند.

رئیس دادگستری شهرستان ری به‌همراه رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش، رئیس تبلیغات اسلامی و رئیس اداره بهزیستی شهرری به‌همراه شهردار و بخشدار کهریزک از جمله بازدیدکنندگان آسایشگاه خیریه کهریزک بودند.

آسایشگاه خیریه کهریزک در سال ۱۳۵۱ به‌همت محمدرضا حکیم‌زاده لاهیجی مدیر وقت بیمارستان فیروزآبادی شهرری فعالیت خود را آغاز کرد.

آسایشگاه کهریزک در فضایی به وسعت ۴۲۰ هزار مترمربع با ۱۶۰ هزار مترمربع زیربنا، با بخش‌های بهداشتی، درمانی، توان‌بخشی، آموزشی و امور فرهنگی و ورزشی در خدمت مددجویان بوده و در طول سال‌ها فعالیت، این مکان همچنان به‌صورت غیرانتفاعی و با کمک‌های مردمی اداره می‌شود.