زنجان/ بازدیددکتر بندپی از دومین هتل آپارتمان سالمندان کشور در هیدج

انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی صبح امروز برای انجام برنامه‌های مختلف به زنجان سفر کرده است. رئیس سازمان بهزیستی در این سفر در توانمندسازی معتادین بهبودیافته بهزیستی استان زنجان حضور پیدا کرده و از دومین هتل آپارتمان سالمندان کشور که در شهر هیدج استان زنجان در حال ساخت است، بازدید کرد. محسنی‌بندپی همچنین در این […]

انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی صبح امروز برای انجام برنامه‌های مختلف به زنجان سفر کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی در این سفر در توانمندسازی معتادین بهبودیافته بهزیستی استان زنجان حضور پیدا کرده و از دومین هتل آپارتمان سالمندان کشور که در شهر هیدج استان زنجان در حال ساخت است، بازدید کرد.

محسنی‌بندپی همچنین در این سفر با کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست دیدار کرده و از شیرخوارگاه «ثمین تاب» زنجان بازدید خواهد کرد.

رئیس سازمان بهزیستی در این سفر از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در مراسم افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان خدابنده حضور پیدا می‌کند.

افتتاح کارگاه توانمندسازی معتادین بهبود یافته بهزیستی استان زنجان نیز از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور در زنجان است که این مراسم نیز در خیابان جمهوری، نرسیده به بی‌سیم خیابان پناهی پلاک ۳۹ در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان، دیدار با کارکنان بهزیستی استان زنجان و نشست خبری با خبرنگاران نیز از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان بهزیستی در زنجان است.