اصفهان/ برگزاری جلسه شورای سالمندان استان اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور به نقل از استانداری اصفهان، در ابتدای این جلسه دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین(ع) خدمت حاضرین، به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخت و عنوان نمود، بعد از گذشت ۸ سال از پیگیری تأسیس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور به نقل از استانداری اصفهان، در ابتدای این جلسه دکتر صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله حسین(ع) خدمت حاضرین، به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخت و عنوان نمود، بعد از گذشت ۸ سال از پیگیری تأسیس بنیاد فرزانگان شاهد خدمت‌های مؤثر در این زمینه بوده‌ایم ولی هنوز به‌طورقطع این قضیه محقق نشده است. که امید می‌رود با همکاری شهرداری و شورای شهر استان شاهد انجام این امر مهم طی سال جاری باشیم.

Untitled-1000

در ادامه ایشان گزارش مبسوطی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره کل بهزیستی و معاونت بهداشت استان در هفته سالمندان ارائه نمود. وی از سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت الکترونیکی حقوق، مزایای سالمندان و بازنشستگان تقدیر کرد.

در ادامه جلسه افتخار مدیر عامل انجمن سالمندان استان گزارش مبسوطی در خصوص پیگیری‌های انجام شده در رابطه با بنیاد فرزانگان ارائه نمود.

سپس مهدویان فر مدیر گروه اجتماعی شهرداری استان به صورت مصور گزارش تدوین و ارائه لایحه منزلت سالمندی به شورای شهر اصفهان ارائه نموده و ابراز امیدواری کرد، با تصویب این لایحه در شورای شهر، شاهد اقدامات مثبت در خصوص ارائه خدمات به سالمندان و معلولین باشیم.

Untitled-10001

در ادامه مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گزارش جامعی در خصوص آغاز به کار ساخت ویلاهای اختصاصی سالمندان در منطقه ورنامخواست زرین شهر به دست یک خیر اصفهانی خبر داده و از زحمات فرمانداری و شهردار منطقه تشکر نمود

در این جلسه نماینده صدا و سیما خبر از ساخت ۱۲۰۰ دقیقه برنامه پیرامون سالمندان در هفته سالمندان خبر داد و آمادگی این سازمان را برای ساخت کلیپ در خصوص سالمندان و معلولین و ارائه پیام‌ها به شکل زیرنویس اعلام کرد.

Untitled-100022

در پایان عقدایی ضمن تشکر از حضور اعضا در جلسه خواستار برگزاری دو جلسه تا پایان سال جاری و پیگیری تأسیس بنیاد فرزانگان از طرف معاونت سیاسی امنیتی استانداری شد، وی همچنین خواستار اقدامات ویژه و همکاری همه دستگاه‌ها در خصوص کمک مادی و معنوی به سالمندان شد.