معاینه رایگان سالمندان به مناسبت روز سالمند در سنندج

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از معاینه رایگان سالمندان به مناسبت گرامیداشت روز سالمند در سنندج خبر داد.

“عطا افخمی” معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ضمن گرامیداشت هفته سالمند به برنامه‌های این نهاد در این راستا اشاره کرد و افزود: ایجاد غرفه باهمکاری بهزیستی و با حضور پزشکان در محل غرفه جهت معاینه سالمندان به صورت رایگان در سنندج و برگزاری همایش پیاده روی در بانه به همراه ارائه خدمات پزشکی در مسیر واهدای هدایایی جهت تقدیراز سالمندان از برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه برخی از این برنامه‌ها اجرا و بخشی دیگر در دست اجرا است، تصریح کرد: امروز همایش و گردهمایی باهمکاری بهزیستی در قروه برگزار می‌شود و طی آن از ۱۱ نفر سالمند نمونه تقدیر می‌شود.

به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، مراسم گرامیداشت روز سالمند نیز در محل کانون امداد امام خمینی(ره) بیجار باهمکاری شبکه بهداشت برگزار خواهد شد.

افخمی همچنین از دیدار با۵ خانواده سالمندان موفق به همراه مسئولان ادارات در سقز خبر داد و اظهار کرد: خریدکالای بهداشتی برای ۵۰۰ خانواده بامبلغ ریالی ۵۰ میلیون ریال، برگزاری همایش باهمکاری مرکز بهداشت درسالن ارشاد،همایش پیاده روی باهمکاری مرکزبهداشت و اهدای۷ مورد جهیزیه به فرزندان سالمندان زیرپوشش امداد با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیون ریال از برنامه‌های گرامیداشت هفته سالمند در شهرستان مریوان است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس آموزش بهداشت فردی، دیداراز ۳ خانواده زمین‌گیر سالمند با حضور جمعی از مسئولان و برگزاری کلاس مهارت آموزی توسط حوزه اشتغال از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خیمی(ره) شهرستان دهگلان در هفته سالمند است که بخشی از آن اجرا و مابقی تا پایان این هفته عملیاتی خواهد شد.