خانه امید برای سالمندان در مراغه ساخته می‌شود

مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور از ساخت خانه امید برای سالمندان در مراغه خبر داد.

حسن حاج‌قربان ظهر امروز در حاشیه بازدید از زمین خانه امید مراغه اظهار داشت: برای ساخت خانه امید در مراغه ۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: این خانه با امکانات رفاهی برای بازنشستگان در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور افزود: در خانه امید مراغه بخش‌های مختلفی برای تامین رفاه بازنشستگان از جمله آمفی‌تئاتر، اتاق‌های مدیریت، پزشک برای ویزیت رایگان بازنشسته‌ها و رایانه، کتابخانه و کافی‌شاپ ایجاد می‌شود.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از زمین خانه امید مراغه با بیان اینکه بازنشستگان از اقشار مورد توجه و احترام جامعه هستند، گفت: تکریم این افراد و ایجاد امکانات مناسب برای گذران اوقات فراغت آنها جزو وظایف مسئولان است.

مهدی دواتگری افزود: خانه امید بازنشستگان مراغه در کنار بوستان ملت این شهر و مشرف به آن احداث می‌شود تا این افراد علاوه بر استفاده از فضای سبز موجود، از امکانات این مجموعه نیز بهره‌مند شوند.

وی یادآوری کرد: زمین این مجموعه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه مراغه به صندوق بازنشستگی کشور واگذار و در آینده نزدیک عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

در آیین بازدید از زمین خانه امید مراغه محی‌الدین قمری، یک خیر فرهنگی بازنشسته مراغه نیز ساخت دو درب اتوماتیک رایگان برای این مجموعه را تقبل کرد.