بهره‌مندی سالمندان از خدمات مهد آسایشگاه خیریه کهریزک البرز

مدیر آسایشگاه کهریزک البرز با بیان اینکه “مهد سالمندان” از جمله خدمات این خیریه است، گفت: کارگاه حافظه، کارگاه شنا، کارگاه قرآن‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و کارگاه تعادل در این مهد به سالمندان ارائه می‌شود.

افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک البرز با بیان اینکه “مهد سالمندان” از جمله خدمات این خیریه است، گفت: کارگاه حافظه، کارگاه شنا، کارگاه قرآن‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و کارگاه تعادل در این مهد به سالمندان ارائه می‌شود.

افشین وجدانی روشن اظهار داشت: این مجموعه حدود ۱۰ سال است که شروع به کار کرده و در سه حوزه سالمندان، کودکان و معلولین ذهنی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه آسایشگاه فعالیت‌هایی را در حوزه مراقبت در منزل که همان خدمات توانمندی در منازل افراد ناتوان است را انجام داده است، افزود: خدمت دیگر مهد سالمندان است که در داخل آسایشگاه انجام می‌شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز گفت: این خدمات شامل کارگاه حافظه، کارگاه شنا، کارگاه قرآن‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و کارگاه تعادل است و بعد از صرف نیم‌چاشت و استراحت، سالمندان به منازل خود باز می‌گردند.

وجدانی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی به کودکان معلول ذهنی اظهار داشت: خدماتی نیز از طرف آسایشگاه کهریزک به کودکان ضایعه نخاعی و کودکان MS درمنازل ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات توانبخشی، توان‌پزشکی، آزمایشگاهی و پاراکلینیکی که در آسایشگاه انجام می‌شود، گفت: کلینیکی به همین منظور به صورت شبانه روزی در خدمت مددجویان است.