اجرای طرح غربالگری سلامت سالمندان در نهبندان

عباس ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی نهبندان با اشاره به آمار سالمندان نهبندان گفت: در حال حاضر ۱۱۶ سالمند تحت حمایت بهزیستی نهبندان هستند.

عباس ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی نهبندان با اشاره به آمار سالمندان نهبندان گفت: در حال حاضر ۱۱۶ سالمند تحت حمایت بهزیستی نهبندان هستند.

عباس ابراهیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور سالمندان شهرستان نهبندان با به اهمیت رسیدگی به امور سالمندان گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا این قشر از خدمات به خوبی بهره مند شوند.

 سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز در این خصوص باید برنامه ریزی های مناسبی انجام دهند.

 وی با اشاره به موضوع راه اندازی خانه سالمندان در نهبندان خاطر نشان کرد: به دلیل فرهنگ و اعتقادات بالای مردم این شهرستان و اینکه برخی موضوعات در این خصوص نقش دارد راه اندازی آن ضرورتی ندارد.

 محمد بارانی،رئیس اداره بهزیستی نهبندان هم در این جلسه با اشاره به آمار سالمندان نهبندان گفت: در حال حاضر ۱۱۶ سالمند تحت حمایت بهزیستی نهبندان هستند.

 وی افزود: از این تعداد ۶۹ نفر مرد و بقیه زن هستند که بیشترین جمعیت سالمند تحت حمایت نیز در روستاها قرار دارند.

 رئیس اداره بهزیستی نهبندان به اقدامات انجام شده توسط این اداره و خدمات رسانی به سالمندان گفت: امسال با همکاری شبکه بهداشت و درمان نهبندان طرح غربالگری سلامت سالمندان در شهرستان انجام شده است.

 بارانی افزود: در قالب این طرح تست قند، تست فشار خون، اهدا کمک های درمانی و توزیع سمعک بین سالمندان نهبندان انجام شده است.

 وی خاطر نشان کرد: ستاد ساماندهی امور سالمندان در جهت بهبود زندگی سالمندان و کمک به این قشر تشکیل می شود.