ساخت مرکز سلامت سالمندان در اصفهان

توسط واقف خیراندیش در ورنام خواست، ۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی برای ساخت مرکز سلامت سالمندان اختصاص داده شد.

توسط واقف خیراندیش در ورنام خواست، ۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی برای ساخت مرکز سلامت سالمندان اختصاص داده شد.

با تاکید به خدمت رسانی و تکریم سالمندان درجامعه یک واقف خیر اندیش از شهر ورنام خواست استان اصفهان برای اولین بار در کشور ۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی خود را برای ساخت مرکز سلامت سالمندان اختصاص داد.

مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان لنجان، با اشاره به اینکه وقف زمین ۱٫۵ هکتاری توسط حاج رجبعلی ملکی، که مقیم کشور کویت است در ورنام خواست و در اداه اوقاف صورت گرفته است ادامه داد: ایو واقف خیر اندیش علاوه بر وقف زمین ساخت این مجموعه را نیز بر عهده گرفته اند .

محمد رضا ترحمی بیان داشت:ارزش این زمینه ۳ میلیارد تومان بر آورد شده است و هزینه ای نیز که برای ساخت این مرکز درنظر گرفته شده است ۴ میلیارد تومان می باشد.

وی با اشاره به اینکه واقف این زمین هدف ازساخت مجموعه فرهنگی درورنام خواست را توسعه فضا های تفریحی برای سالمندان عنوان کرده است ادامه داد: افق در نظر گرفته شده برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در ورنام خواست تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای سالمندان است تا بتوانیم کل کشور را از این مزایا بهره مند کنیم.

وی تاکید کرد:این واقف خیر اندیش پس از آن که فرزند دانپزشک خود را از دست داد تصمیم به وقف این زمین جهت انجام خیرات و مبرات نمود.

ترحمی اظهار داشت: مراحل ساخت این مجموعه فرهنگی برای سالمندان ازنیمه دوم امسال خواهد بود و با پیش بینی های صورت گرفته ساخت ان تا دو سال آینده به طول می انجامد.

مسئول اوقاف شهرستان لنجان، افزود: همزمان با این حرکت فرهنگی صورت گرفته ، کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان اعلام آمادگی نموده اند که برای کلیه اقدامات زیر بنایی این مجموعه تخفیف ها و مساعدت های لازم را انجام دهند.

وی بیان داشت: زیر بنای این پروژه ۲۰۰۰ هزار متر مربع بوده و دارای ۱۲۰ سوئیت مجزا، استخر،سالن ورزشی و غیره است که با درنظرگرفتن کلیه ابعاد این پروژه تاکنون ساخت چنین مجموعه ای درکشور صورت نگرفته است.