وقف زمین برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در لنجان

۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی توسط واقف خیر اندیش مقیم کویت برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در ورنام‌خواست شهرستان لنجان اختصاص داده شد.

۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی توسط واقف خیر اندیش مقیم کویت برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در ورنام‌خواست شهرستان لنجان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، برای نخستی بار در کشور ۱٫۵ هکتار از اراضی مسکونی توسط واقف خیر اندیش مقیم کویت برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در ورنام‌خواست اختصاص داده شد.

مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان لنجان با اعلام این خبر، افزود: این واقف علاوه بر وقف زمین ساخت مجموعه فرهنگی را بر عهده گرفته است.

وی با تأکید به خدمت رسانی و تکریم سالمندان در جامعه، عنوان کرد: این وقف توسط حاج رجبعلی ملکی که مقیم کشور کویت است در اداره اوقاف لنجان صورت گرفته است.

محمد رضا ترحمی بیان کرد: ارزش این زمینه ۳ میلیارد تومان بر آورد شده است و هزینه ای که برای ساخت این مرکز در نظر گرفته شده است ۴ میلیارد تومان می باشد.

وی با اشاره به اینکه واقف این زمین هدف از ساخت مجموعه فرهنگی در ورنام خواست را توسعه فضای تفریحی برای سالمندان عنوان کرده است، ادامه داد: افق در نظر گرفته شده برای ساخت مرکز سلامت سالمندان در ورنام خواست تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای سالمندان است تا بتوانیم کل کشور را از این مزایا بهره مند کنیم.

وی تأکید کرد: این واقف خیر اندیش پس از آن که فرزند دامپزشک خود را از دست داد تصمیم به وقف این زمین گرفت.

ترحمی، بیان کرد: مراحل ساخت این مجموعه فرهنگی برای سالمندان از نیمه دوم امسال خواهد بود و با پیش بینی های صورت گرفته ساخت آن تا دو سال آینده به طول می انجامد.

مسئول اوقاف شهرستان لنجان، افزود: همزمان با این حرکت فرهنگی صورت گرفته، کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان اعلام آمادگی نموده اند که برای کلیه اقدامات زیر بنایی این مجموعه تخفیف ها و مساعدت های لازم را انجام دهند.

وی در پایان عنوان کرد: زیر بنای این پروژه ۲۰۰۰ هزار متر مربع بوده و دارای ۱۲۰ سوئیت مجزا، استخر، سالن ورزشی و غیره است که با در نظرگرفتن کلیه ابعاد این پروژه تاکنون ساخت چنین مجموعه ای درکشور صورت نگرفته است.