کل بازدیدکنند‌گان: 3,277,964 نفر / کل بازدیدها: 13,019,908 بازدید / آمار بازدید امروز: 4413
ساعت :

بهزیستی هرمزگان

هرمزگان/ برگزاری دوره آموزشی “پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از دیابت در سالمندی” در طرح سلام
20 - نوامبر - 2025
بهزیستی هرمزگان

هرمزگان/ برگزاری دوره آموزشی “پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از دیابت در سالمندی” در طرح سلام

در ادامۀ برنامه های هفتگی طرح سلام و آموزش های سالمندی، دوره آموزشی پیشگیری از معلولیت های دوران سالمندی با موضوع دیابت برای گروه هدف در مرکز مهرو گفتگو واقع در دبستان سعدی محله آیت الله غفاری بندرعباس برگزار گردید.

هرمزگان / آیین گرامیداشت روز جهانی سالمندان در سرای سالمندان لقمان حکیم
4 - اکتبر - 2025
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس

هرمزگان / آیین گرامیداشت روز جهانی سالمندان در سرای سالمندان لقمان حکیم

به مناسبت هفته و روز جهانی سالمندان با شعار حفظ کرامت ، ارتقا سلامت و کیفیت زندگی سالمندان با گام های محله محور ، مراسم نکوداشتی  با حضور کارکنان و جمعی از سالمندان مقیم در محل سرای  سالمندان لقمان حکیم برگزار شد .

هرمزگان/ مراکز “مهر و گفتگو” همزمان با روز جهانی سالمند افتتاح می‌ شود
30 - سپتامبر - 2025
بهزیستی هرمزگان

هرمزگان/ مراکز “مهر و گفتگو” همزمان با روز جهانی سالمند افتتاح می‌ شود

جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور سپیده جوادی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های عضو، صبح امروز در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

هرمزگان/ تشکیل اتاق فکر سالمندی در بهزیستی استان
15 - ژانویه - 2024
معاون توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان

هرمزگان/ تشکیل اتاق فکر سالمندی در بهزیستی استان

در راستای اجرای سیاستهای سند ملی سالمندان و بهره مندی از آرا اهل علم در زمینه سالمندی و استفاده از ظرفیت فکری متخصصان این حوزه ،" اتاق فکر سالمندی " با حضور اعضا شامل : متخصصان حوزه پزشکی ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، جمعیت شناسی و … در اداره کل بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

هرمزگان/ برگزاری سومین جلسه کمیته سلامت و بیمه ای سالمندان
25 - دسامبر - 2023
بهزیستی هرمزگان

هرمزگان/ برگزاری سومین جلسه کمیته سلامت و بیمه ای سالمندان

سومین جلسه کمیته سلامت و بیمه ای سالمندان به میزبانی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

هرمزگان / استاندار هرمزگان از مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم بازدید کرد
30 - سپتامبر - 2023
مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم

هرمزگان / استاندار هرمزگان از مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم بازدید کرد

مهدی دوستی ظهر جمعه به مناسبت روز سالمند با حضور در مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم تازیان، با همراهی احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ، از نزدیک با سالمندان و مددکاران این مرکز دیدار و گفت‌وگو و سپس از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد. 

برو بالا