ستاره تیم تراکتورسازی نذر خود را ادا کرد

سعید دقیقی بعد از ظهر امروز به محض ورود به شهرستان سراب با استقبال جمعی از مردم نوعدوست سراب روبه‌رو شده و در معیت استقبال کنندگان راهی روستای سردها محل موسسه نگهداری از سالمندان نیازمند و معلول شد تا نذر خود را ادا کند. «سعید دقیقی» بازیکن تیم محبوب تراکتورسازی که با تک گل سرنوشت‌ساز […]

سعید دقیقی بعد از ظهر امروز به محض ورود به شهرستان سراب با استقبال جمعی از مردم نوعدوست سراب روبه‌رو شده و در معیت استقبال کنندگان راهی روستای سردها محل موسسه نگهداری از سالمندان نیازمند و معلول شد تا نذر خود را ادا کند.

«سعید دقیقی» بازیکن تیم محبوب تراکتورسازی که با تک گل سرنوشت‌ساز خود جام قهرمانی را به مردم تبریز و آذربایجان هدیه کرد با اقدام اخلاقی و نمادین خود در اهدای پیراهن فوتبالی خود بر پیوند ورزش و اخلاق صحه گذاشت.

سعید دقیقی بعد از ظهر امروز به محض ورود به شهرستان سراب با استقبال جمعی از مردم نوعدوست سراب روبه‌رو شده و در معیت استقبال کنندگان راهی روستای سردها محل موسسه نگهداری از سالمندان نیازمند و معلول شد.

وی با حضور در جمع معلولان و ادای احترام به آنها گفت: قبل از بازی نذر کرده بود که در صورت پیروزی پیراهن خود را تقدیم مرکز سالمندان معلول سراب می‌کند.

دقیقی یادآورشد: از طریق برخی دوستان خود در جریان فعالیت‌های این مرکز خیریه قرار گرفته بود.

525976
این بازیکن تیم محبوب آذربایجانی‌ها به عضویت افتخاری هیئت مدیره مرکز خیریه نگهداری از سالمندان نیازمند سراب درامد و مقدار قابل توجهی هدایای نقدی نیز تقدیم موسسه خیریه کرد.

یونس فرجی مدیرعامل موسسه نگهداری از سالمندان معلول و نیازمند با قدردانی از اقدام خیرخواهانه سعید دقیقی گفت: این اقدام نمادین و اخلاق مدارانه کمتر از قهرمانی در بازی نیست.

فرجی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه خیریه حمایت و نگهداری از سالمندان نیازمند گفت: هم اکنون ۸۷ سالمند و معلول جسمانی در این مرکز نگهداری می‌شود.

وی افزود: امروز با حضور دقیقی کارکنان این مرکز روحیه مضاعفی پیدا کردند.

براساس این گزارش، سعید دقیقی در رسیدن تراکتور به قهرمانی جام حذفی سهم زیادی داشت چرا که در ۳ بازی آخر این تیم در جام حذفی موفق به گلزنی شد. شماره ۱۰ تراکتور با این گلها محبوبیتش را بین مردم تبریز بیشتر کرد.

دقیقی پیش از این گفته بود من قبل از بازی نذر کردم و گفتم: ای خدا من گل بزنم صادق و اصغر را بغل می‌کنم.

صادق و اصغر دو هوادار معلول تراکتور هستند که حتی در برف سنگین به ورزشگاه می آمدند و در کرمان هم کنار ما بودند؛ بعد هم که گل زدم به سمت آنها رفتم.بعد از ۴۰ سال قهرمان شدیم و این گل را به تمام آذری زبان ها تقدیم می‌کنم.