«اژدهای سرخ» در آسایشگاه کهریزک به نمایش درآمد

 احمد راستگو کارگردان این فیلم در گفتگو با فارس گفت: زمانی که به  آسا یشگاه خیریه کهریزک برای اکران فیلم رفتم و قتی دوستان معلول و سالمندان را دیدم خیلی خوشحال شدم که توانستم از نزدیک آنها راببینم . بعد از اینکه فیلم تمام شد باچند نفر از این سالمندان و معلولین صحبت می کردم  […]

 احمد راستگو کارگردان این فیلم در گفتگو با فارس گفت: زمانی که به  آسا یشگاه خیریه کهریزک برای اکران فیلم رفتم و قتی دوستان معلول و سالمندان را دیدم خیلی خوشحال شدم که توانستم از نزدیک آنها راببینم . بعد از اینکه فیلم تمام شد باچند نفر از این سالمندان و معلولین صحبت می کردم  مخصوصا سالمندان خیلی خوشحال بودن که توانسته اند این فیلم را با بازیگرانشان مشاهده کنند.
 وی ادامه داد: یکی از سالمندان  به من گفت ۳۰ ساله به سینما نرفته و خیلی خوشحال هست که بعد از ۳۰ سال توانست این فیلم را با عوامل تماشا کند.

احمد راستگو در ادامه گفت : این گونه کارها برای ما واجب است به قول یکی از اساتید سینما که می گوید این کارها خمس و زکات کار ات که باید پرداخته شود ومن هم سعی خواهم کرد از این به بعد کارهای بعدی را اول برای دوستان به نمایش بگذارم.

وی در ادامه افزود: استاد مسعود جعفری بازیگر و سرمربی تیم ملی ووشو گرجستان  هم مورد استقبال سالمندان و معلولین قرار گرفت. آقای جعفری  همچنین به مسولین قول همکاری بیشتر چه در زمینه سینما وچه در زمینه ورزشی را داد.

فیلم اژدهای سرخ اواخر بهمن ماه از شبکه خانگی پخش خواهد شد.