بازدید از سرای سالمندان لرستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عیادت اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و سراهای سالمندان در دهه فجر از برنامه‌های این اداره است. کوروش ساکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای ایام […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عیادت اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و سراهای سالمندان در دهه فجر از برنامه‌های این اداره است.

کوروش ساکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر امسال اعزام تیم های پزشکی طلایه داران سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم لرستان است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی را یکی دیگر از این برنامه ها دانست، افزود: همچنین عیادت اعضا هیات رییسه دانشگاه از بیماران بستری در بیمارستان‌ها و سراهای سالمندان یکی دیگر از این برنامه ها است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشکده های علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های فرهنگی با هدف تبیین گفتمان انقلاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر است.

ساکی از دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی استان خبر داد و بیان کرد: همچنین اجرای برنامه های ورزشی بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یکی دیگر از این برنامه ها محسوب می شود.

وی همچنین اجرای طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیر خرم آباد، برپایی ایستگاه‌های سلامت نمازگزاران نماز جمعه، برپایی جشن‌های انقلاب، حضور گسترده دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های دهه فجر این دانشگاه برشمرد.