احداث مجتمع خیریه سالمندان در بابلسر

  نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی – توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر احداث می‌شود.     به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرماندار بابلسر به همراه برخی از مسئولان شهرستانی از نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی – توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر بازدید کردند. این پروژه در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر […]

 

نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی – توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر احداث می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرماندار بابلسر به همراه برخی از مسئولان شهرستانی از نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی – توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر بازدید کردند.

این پروژه در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع با زیربنای ۱۵ هزار متر در قالب ۱۱۲ واحد ویلا در روستای افراتخت بخش بهنمیر بابلسر در حال احداث است.

13921108000718_PhotoL

 

از ویژگی‌های بارز این پروژه داشتن رستوران، سالن آمفی تئاتر، استخر، درمانگاه، مسجد، خانه کودک، بازارچه سلامت و مزرعه سلامت است.

 

فرماندار بابلسر در حاشیه در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این پروژه از جمله پروژه‌های است که با شتاب خوبی در حال انجام است و اگر به همین شکل پیش رود تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کریم سجادی با بیان اینکه از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در این شهرستان دارند استقبال می‌کنیم عنوان کرد: از آنجا که این پروژه، پروژه تفریحی – توریستی است برای جذب گردشگران لازم است برای آن طرح دستیابی به ساحل نیز تعریف شود.

13921108000722_PhotoL

وی تصریح کرد: فرمانداری و ادارات سطح شهرستان آمادگی کامل برای همکاری و رفع مشکلات این پروژه را دارند.

مدیر پروژه خیریه مجتمع تفریحی – توریستی سلامت سالمندان نیز گفت: این پروژه نخستین پروژه خیریه مجتمع  تفریحی –  توریستی سلامت سالمندان کشور است.

ناصر بابایی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این پروژه مرضیه بابایی(خواهر) و پروژه نیز به نام مرضیه است افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان احداث می‌شود.

13921108000721_PhotoL

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع در حال ساخت است ادامه داد: کلنگ این پروژه در مردادماه و آغاز کار در شهریور ماه ۹۲ صورت گرفت،  پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری افتتاح شود.

بابایی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه برای ۲۱۰  نفر در سه شیفت کاری به طور مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود اذعان داشت: این مجموعه ظرفیت پذیرش ۶۰۰ نفر را دارد.

مدیر پروژه خیریه مجتمع تفریحی –  توریستی سلامت سالمندان متذکر شد: این پروژه با داشتن ۱۱۲ واحد ویلا، سالن آمفی تئاتر، استخر، درمانگاه، مسجد، خانه کودک، بازارچه سلامت و مزرعه سلامت جزء پروژه‌های مهم کشور است.