مراسم کلنگ زنی مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان دامغان

با حضور معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کلنگ مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان بر زمین زده شد. [divider] به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی؛ مراسم کلنگ زنی مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان دامغان با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان، مقامات و مسئولین استان و شهرستان دامغان برگزار شد. در ابتدای […]

با حضور معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کلنگ مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان بر زمین زده شد.

[divider]

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی؛ مراسم کلنگ زنی مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان دامغان با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان، مقامات و مسئولین استان و شهرستان دامغان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرمسئول مرکز جهاندیدگان با بیان اینکه این مرکز در سال ۸۹ فعالیت خود را با ۷ سالمند آغاز کرد افزود: اغلب مراجعین از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

شهناز مهریزی افزود: در سال ۹۰ در مزایده مسکن و شهرسازی شرکت کردیم و خرداد امسال زمین به ما تحویل داده شد.

وی به ایاب و ذهاب رایگان سالمندان با آژانس، ورزش صبحگاهی، شرکت در کلاسهای حرفه آموزی، آموزش مهارتهای زندگی، ویزیت پزشک هفته ای یکبار، و هفته ای دو روز فیزیوتراپی، اشاره کرد.

مهریزی زیربنای مرکز را ۶۰۰ متر و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر عنوان کرد و گفت: تاکنون همکاری رییس شورای شهر و شهردار مطلوب بوده و برای ادامه روند ساخت مرکز به حمایت مسئولان و خیرین نیاز است.

در ادامه؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان، ضرورت گسترش مراکز توانبخشی روزانه را یادآور شد و افزود: با توجه به روند رو به افزایش سالمندی در کشور، ارائه خدمات توانبخشی مطلوب به این قشر از جامعه و با محوریت خانواده بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش دامغان نیوز گفتنی است در مراسم کلنگ زنی مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی سالمندان جهاندیدگان، معاون فرماندار، رییس بهزیستی دامغان، رییس اداره اوقاف، از اعضای جدید شورای شهر، مسئول مجتمع توانبخشی، خیرین، و تعدادی از سالمندان نیز حضور داشتند.