تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، معنوی باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس در نشست شورای آموزش و پرورش خواستار تجلیل از بازنشستگان فرهنگی به شکل معنوی شد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، احمد آریایی‌نژاد، منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه، ۲۴ دی در نشست شورای آموزش و پرورش ملایر گفت: معلمان حق بزرگی بر گردن مردم دارند و […]

نماینده مردم ملایر در مجلس در نشست شورای آموزش و پرورش خواستار تجلیل از بازنشستگان فرهنگی به شکل معنوی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، احمد آریایی‌نژاد، منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه، ۲۴ دی در نشست شورای آموزش و پرورش ملایر گفت: معلمان حق بزرگی بر گردن مردم دارند و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی باید تجلیلی معنوی باشد، آموزش و پرورش ملایر در سال جاری عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به طرح مشکلات آموزشی به نماینده‌ها و انتقال آن از سوی نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیان این مشکلات از سوی آموزش و پرورش باید به‌صورت کارشناسی و همراه با ارائه پیشنهاد باشد.

آریایی‌نژاد تصریح کرد: می‌توان به‌طور علمی پیگیر خواسته‌ها و رفع مشکلات در سطح کشور بود ضمن اینکه آمارهای ارائه شده نیز باید به‌صورت تحلیلی و درست باشد و یک مبنای مقایسه‌ای باید برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

در ادامه این نشست محمدقاسم عبدلی، معاون سیاسی ـ اجتماعی فرمانداری ملایر نیز گفت: نباید از باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دور شویم، انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌ها و باورهاست که پررنگ کردن این باورها، وظیفه اصلی و مهم همه مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در ایام دهه فجر است.

عبدلی با بیان اینکه دور نشدن از این باورها و ارزش‌ها نیز وظیفه‌ای همگانی است، اظهار کرد: باید با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره وقایع انقلاب اسلامی، آیندگان را نیز از تحولات آن زمان آگاه کنیم، حضور مردم در هر عرصه‌ای مصداق حماسه سیاسی است.

معاون فرماندار ملایر تولید، کار و اشتغال را محورهایی از حماسه اقتصادی دانست و تصریح کرد: قناعت و دوری از اسراف باید به‌عنوان یک فرهنگ میان دانش‌آموزان نهادینه شود.