ایجاد مراکز درمانی ویژه طب سالمندی بررسی می‌شود

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از آغاز اصلاح نظام تعرفه‌ها خبرداد و گفت: مصوبه هیات مدیره این سازمان نیز در این مورد اخذ شده و تا پایان سال جاری و آینده با اصلاح تعرفه‌ها زمینه برای نگهداشت پزشکان متخصص فراهم می‌شود. به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، دکتر محمدعلی همتی در نشست مدیرعامل با دبیران اجرایی […]

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از آغاز اصلاح نظام تعرفه‌ها خبرداد و گفت: مصوبه هیات مدیره این سازمان نیز در این مورد اخذ شده و تا پایان سال جاری و آینده با اصلاح تعرفه‌ها زمینه برای نگهداشت پزشکان متخصص فراهم می‌شود.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، دکتر محمدعلی همتی در نشست مدیرعامل با دبیران اجرایی کانونهای کارگری سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: کمبود پزشک متخصص و نگهداشت و جذب آنها از چالشهای بخش درمان است.

وی با اشاره به موضوع پزشک خانواده گفت: پزشک خانواده تکلیف قانونی سازمان است و باید در همه مناطق کشور اجرایی شود و برای رفع نواقص و مشکلات آن تلاش کنیم.

وی افزود: احداث بیمارستان، افزایش ظرفیت و دو شیفته شدن مراکز درمانی، اولویت بندی ساخت و سازهای بخش درمان و ایجاد مراکز درمانی ویژه طب سالمندی در حال بازنگری و بررسی است.

هتی با تأکید براینکه درمان مستقیم خط قرمز سازمان است، اظهار کرد: باید در مقابل هجمه‌هایی که نسبت به بخش درمان سازمان وجود دارد، هوشیار باشیم.

وی با اشاره به نحوه مدیریت بیمارستانها نیز گفت: طرح مدیریت جامع بیمارستانی با تاکید بر اصلاح نقاط ضعف گذشته در حال تهیه است.