بازدید دانشجویان قمی از خانه سالمندان

۶۰ نفر از دانشجویان قمی عضو انجمن نسیم اندیشه همزمان با شب یلدا مانند سال‌های گذشته از خانه سالمندان فاطمیه قمبازدید می‌کنند. میثم بهرامی‌نیا عضو شورای مرکزی انجمن نسیم اندیشه (سازمان مردم نهاد دانشجویان قمی) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: انجمن نسیم اندیشه در سال ۸۳ با هدف ارتباط و […]

۶۰ نفر از دانشجویان قمی عضو انجمن نسیم اندیشه همزمان با شب یلدا مانند سال‌های گذشته از خانه سالمندان فاطمیه قمبازدید می‌کنند.

میثم بهرامی‌نیا عضو شورای مرکزی انجمن نسیم اندیشه (سازمان مردم نهاد دانشجویان قمی) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: انجمن نسیم اندیشه در سال ۸۳ با هدف ارتباط و تعامل بین دانشجویان قمی که شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان و خارج از استان هستند، تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این انجمن در زمینه نحوه ارتباط، تعامل، تاثیرگذاری و تصمیم‌گیری در خصوص آینده استان فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

عضو شورای مرکزی انجمن نسیم اندیشه با بیان اینکه محور فعالیت‌های انجمن نسیم اندیشه علمی، پژوهشی و فرهنگی است گفت: گردهمایی‌ سالانه دانشجویان قمی هر سال با ارائه کار پژوهشی و با حضور تعدادی از مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: این انجمن به صورت سالیانه نشریه نسیما را در دستور کار قرار دارد که شامل بحث‌های دانشجویی، مدیریت شهری و اجتماعی است.

بهرامی‌نیا اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان با عنوان «اکرام نسیم»، برگزاری ۹ دوره گردهمایی دانشجویان قمی سراسر کشور، کارگاه‌های آموزش روش تحقیق، گزارش‌نویسی، عکاسی، جلسات شعرخوانی، داستان خوانی و … را از اقدامات دیگر انجمن نسیم اندیشه ذکر کرد.

وی از بازدید ۶۰ نفر از دانشجویان قمی از خانه سالمندان همزمان با شب یلدا خبر داد و افزود: این مراسم به صورت سالانه در شب یلدا با عنوان یلدای نسیم برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی انجمن نسیم اندیشه عنوان داشت: دانشجویان در این بازدید با پدربزرگان و مادربزرگان دیدار کرده و با اهدای هدیه‌ای این شب به یادماندنی را در کنار آنها می‌گذرانند.

وی یادآور شد: انجمن نسیم اندیشه به عنوان سازمان مردم نهاد دانشجویان قمی سراسر کشور بر اساس سند چشم انداز خود بر موضوع «ایمان به اصالت ایرانی در منشور ارزش‌های اسلامی» تاکید می‌کند.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: دانشجویان از توانمندی‌های بالقوه‌ای برخوردار هستند که امیدواریم در دولت «تدبیر و امید» فرصت مناسبی برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی و نهادهای مدنی آنها فراهم شود.

دانشجویان قمی عضو انجمن نسیم اندیشه می‌توانند برای شرکت در این بازدید، عصر امروز در مقابل آسایشگاه سالمندان فاطمیه واقع در کوچه دوم خیابان صفاشهر حاضر شوند.