نماینده پلدختر: دولت برای رفع مشکل پیری جمعیت فکر اساسی کند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دولتمردان و مسئولان برای رفع موانع بر سر راه ازدواج جوانان هیچ اقدام مثبت و تأثیرگذاری نکردند. علی کائیدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بین ۴ تا ۵ میلیون سالمند در کشور داریم.  وی با بیان اینکه جمعیت کشورمان به […]

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دولتمردان و مسئولان برای رفع موانع بر سر راه ازدواج جوانان هیچ اقدام مثبت و تأثیرگذاری نکردند.

علی کائیدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بین ۴ تا ۵ میلیون سالمند در کشور داریم.

 وی با بیان اینکه جمعیت کشورمان به سمت پیری پیش می‎رود، اضافه کرد: این یک آسیب جبران‎ناپذیر است و نیاز است دولت برای حل این مهم فکر اساسی کند و زیرساخت‎ها و تسهیلات ازدواج را فراهم تا جوانان بتوانند تشکیل خانواده دهند.

 کائیدی با انتقاد از اینکه متأسفانه برای ازدواج جوانان از سوی دولتمردان و مسئولان هیچ کار مثبت و اثربخشی صورت نگرفته است، اذعان کرد: ازدواج یک مسئله فرهنگی بوده و تحقق آن در گرو تأمین منابع مالی است که در این راستا می‎گویند با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

 نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه در کشور قانون زیاد داریم اما نظارت اندک و ضعیف است، تأکید کرد: اگر در مملکت ما نظارت لازم وجود داشته باشد بودجه حیف‎ومیل نمی‎شود و بسیاری از مشکلات معیشتی و مالی جوانان برطرف می‎شود.