کلنگ مجتمع سالمندان محمودیه در خمینی شهر

کلنگ مجتمع نگهداری سالمندان محمودیه در شهرستان خمینی شهر با حضور استاندار اصفهان و دیگر مسوولان به زمین زده شد. مدیر کل بهزیستی اصفهان روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: در این استان بیش از ۲۴۰ هزار نفر معلول و ۴۰۰ هزار سالمند بالای ۶۰سال وجود دارد که با همت خیران در آینده هیچ […]

کلنگ مجتمع نگهداری سالمندان محمودیه در شهرستان خمینی شهر با حضور استاندار اصفهان و دیگر مسوولان به زمین زده شد.

مدیر کل بهزیستی اصفهان روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: در این استان بیش از ۲۴۰ هزار نفر معلول و ۴۰۰ هزار سالمند بالای ۶۰سال وجود دارد که با همت خیران در آینده هیچ سالمندی در اصفهان بدون مکان و خدمات مورد نیاز نخواهد بود.

ˈمحمد محمدزادهˈ افزود: تاکنون نیز امکانات و خدمات بسیار خوبی برای تحت پوشش قرار دادن افراد سالمند و معلول استان با مشارکت خیران انجام شده است.

عضو هیات مدیره مجموعه خیریه محمودیه خمینی شهر نیز گفت: مجتمع سالمندان محمودیه به عنوان بزرگترین مجموعه نگهداری سالمندان استان اصفهان در زمینی حدود پنج هزار مترمربع تا سه سال دیگر احداث می شود.

نعمت الله طاهریˈ افزود: این مجموعه در هفت طبقه با ظرفیت نگهداری حدود ۴۰۰ سالمند و با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال به همراه تمام امکانات علمی و درمانی ساخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام منابع مالی این مجموعه با جمع آوری و مشارکت های مردمی و خیران، قرض الحسنه های شهرستان و استان تامین خواهد شد.

عضو هیات مدیره مجموعه خیریه محمودیه خمینی شهر هدف از راه اندازی این مرکز را علاوه بر نگهداری سالمندان، افزایش نشاط و سلامتی برای این قشر عنوان کرد.

شهرستان خمینی شهر در ۱۶ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.