اجرای مراسم تعزیه خوانی ویژه سالمندان اصفهانی

امسال مراسم تعزیه خوانی برای نخستین بار از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در باغ تجربه اصفهان برگزار می شود. به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، باغ تجربه اصفهان که در طی ایام سال اقدام به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی برای قشر سالمند می کند امسال با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی […]

امسال مراسم تعزیه خوانی برای نخستین بار از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در باغ تجربه اصفهان برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، باغ تجربه اصفهان که در طی ایام سال اقدام به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی برای قشر سالمند می کند امسال با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برای نخستین بار به اجرای مراسم تعزیه خوانی پرداخته است.

مریم صادقی مسول برگزاری این برنامه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تا پیش از این برنامه های ما در باغ تجربه در قالب برنامه های فرهنگی و تفریحی بوده و این برای اولین بار است که برنامه ای با محوریت سوگواری را در این مکان برگزار می کنیم.

صادقی در ادامه گفت: دغدغه ما همواره ایجاد اوقات فراغتی سالم و سودمند برای سالمندان است و در این رابطه امسال تصمیم گرفتیم به اقتضای زمان و ایامی که در آن به سر می بریم مراسم تعزیه خوانی را در سوگ شهدای کربلا برای سالمندان اجرا کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه هنر تعزیه خوانی در سال های گذشته اغلب در اطراف شهر اصفهان و یا مناطق دور از دسترس مردم اجرا می شده گفت: هدف ما این بود که مکان برگزاری این مراسم در نقطه ای در مرکز شهراصفهان باشد تا سالمندانی که امکان تماشای مراسم تعزیه خوانی برایشان فراهم نیست دراینجا از این فرصت استفاده کنند.