اداره کل بهزیستی استان البرز

البرز/ جلسه فصلی شورای سالمندان شهرستان اشتهارد برگزار شد

جلسه فصلی شورای سالمندان با حضور فرماندار،معاون فرماندار و رئیس شورای سالمندان،رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای سالمندان و رؤسای ادارات عضو این شوراء در سالن اجتماعات شهداء دولت فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه “بهروزافشاری” رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد ضمن خیرمقدم به اعضاء جلسه، مصوبات قبل را قرائت نمود و دستور جلسه را بیان کرد و گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه را ارائه داد.

در ادامه مهندس کردلو به بیان جایگاه رفیع سالمندان در خانواده و جامعه پرداخته و با بیان اینکه روزی همه ما سالمند خواهیم شد به اهمیت برنامه ریزی برای سالمندان پرداختند.

وی با اشاره به اینکه باید آمار دقیق از سالمندان و افراد دارای معلولیت در شهرستان احصاء گردد،اظهار داشت:تیم کارشناسی متشکل از بهزیستی،فرمانداری،شهرداری و شبکه بهداشت،ثبت احوال و کمیته امداد امام (ره) و کانون بازنشستگان تشکیل گردد تا ضمن تشکیل بانک اطلاعاتی جامع درباره افراد دارای معلولیت و سالمندان شهرستان اشتهارد، برنامه ریزی لازم برای تکریم این قشر از جامعه عملیاتی گردد.

گفتنیست ویزیت دوره ای رایگان و چکاپ پزشکی تست قند و فشارخون،دوره های آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های دوره سالمندی و برنامه ریزی فعالیتهای ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.