افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندان شرق کشور

مدیر‌کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندان شرق کشور خبر داد و گفت: این هتل تا ماه آینده و با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شودمحمد‌حسن اکبری‌مطلق عصر امروز در جمع بازنشستگان خانواده بهزیستی، اظهار داشت: نگاه خانواده و مسئولان جامعه به قشر بازنشسته بسیار حائز اهمیت است. وی ادامه داد: در روز […]

مدیر‌کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندان شرق کشور خبر داد و گفت: این هتل تا ماه آینده و با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شودمحمد‌حسن اکبری‌مطلق عصر امروز در جمع بازنشستگان خانواده بهزیستی، اظهار داشت: نگاه خانواده و مسئولان جامعه به قشر بازنشسته بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در روز خانواده و تکریم از بازنشستگان باید به این نکته بیشتر توجه داشته باشیم که فرد بازنشسته با تجربه بیش از ۳۰ سال کار و تلاش، فردی مطلع و کارشناس بوده و از جامعه انتظار دارد که وی را قدرشناسانه احترام کنند.

مدیر‌کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه بازنشستگان خبر داد و متذکر شد: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به این صندوق از تسهیلات کم‌بهره این صندوق استفاده کنند.

اکبری‌مطلق از افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندان در استان خبر داد و یادآور شد: این هتل آپارتمان برای ارائه خدمت به تمام سالمندانی که امکان حضورشان در کنار خانواده‌ها نیست تا ماه آینده و با حضور مسئولان کشوری افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت این هتل ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، عنوان کرد: این هتل آپارتمان در قالب ۴۸ سوئیت دو نفره و در مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع در محل موسسه خیریه حضرت علی‌اکبر(ع) بیرجند احداث شده است.

مدیر‌کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی اذعان داشت: این هتل آپارتمان برای تمامی سالمندان نه تنها استان بلکه شرق کشور با هدف آسایش، رفاه و رفع دغدغه‌های سالمندان و خانواده‎هایشان، حفظ کرامت و حمایت از سالمندان احداث شده است.