شورای سالمندان استان هرمزگان

هرمزگان / برگزاری سومین جلسه شورای سالمندان استان

سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد .

سومین جلسه شورای سالمندان استان هرمزگان به ریاست دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان و دبیر شورای سالمندان و دیگر اعضا در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد .

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل ، گزارش وضعیت سالمندان پرخطر از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تشریح شد .

در ادامه پس از بررسی الگوی مراقبتی سالمندان ، هر یک از دستگاههای عضو به ارائه برنامه های مرتبط با سالمندان پرداخته و پیشنهادات دبیرخانه شورا بررسی شد .

در پایان ضمن جمع بندی مطالب از سوی دکتر کامرانی ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان به ارائه نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص مطالب مطرح شده پرداخت . دکتر احسان کامرانی با تاکید بر ضرورت هم افزایی اظهار داشت : در بحث نیازهای حمایتی سالمندان شامل بهداشتی و درمانی ، اجتماعی ، رفاهی و اقتصادی و توانبخشی وظایف هر دستگاه مشخص و ضمن هم افزایی از ظرفیت های همه دستگاه برای تحقق اهداف سند ملی سالمندان و خدمت رسانی هر چه بهتر به سالمندان بهره گیری شود .

پیگیری مستمر دبیرخانه شورای سالمندان استان برای رفع نیازهای سالمندان ، پیگیری اجرای طرح بوستان ورزشی سالمندان ، اهتمام در برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی ورزشی سالمندان و اطلاع رسانی و آگاهسازی از سوی رسانه های جمعی و صدا و سیما در بحث سالمندی از دیگر تاکیدات معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در سومین جلسه شورای سالمندان استان در سال جاری بود .

گفتنی است در این نشست مقرر شد جلسه آتی شورای سالمندان با حضور اعضا در مرکز سالمندان لقمان حکیم بندرعباس برگزار گردد.