سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری / ۱۰ درصد جمعیت سالمندی استان تحت پوشش سازمان بهزیستی است

سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۰ درصد جمعیت استان سالمند هستند، گفت: ۱۰ درصد جمعیت سالمندی استان تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

علی نصیری در شورای سالمندان چهارمحال و بختیاری در خصوص پروژه احداث باغ سلامت در شهرکرد، اظهار کرد: جمعیت در حال حرکت به سمت سالمندی است، بنابراین احداث این باغ برای انجام کارهای فرهنگی و نگهداری سالمندان ضرورت دارد.

سرپرست سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری زمینی برای احداث باغ سلامت سالمندان اختصاص نداده است، در حالیکه مجمع خیرین سلامت برای تامین اعتبار احداث این مجموعه اعلام آمادگی کرده‌اند و خیرین تعهد برای تامین اعتبار را داده‌اند.

نصیری بیان کرد: حضور سالمندان در مراکز نگهداری روزانه سازمان بهزیستی و قرار گرفتن در جمع همسالان و انجام کارهای هنری موجب بالارفتن امید به زندگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری سالمند هستند، عنوان کرد: ۱۰ درصد جمعیت سالمندی استان تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

نصیری تاکید کرد: شهر فرخشهر به‌عنوان شهر دوستدار سالمند شناخته شده است، این انتخاب بر اساس مناسب‌سازی معابر، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای سالمندان و … صورت گرفته است.