راه اندازی پیامک ویژه سالمندان با موضوع پوکی استخوان

سرویس ویژه سالمندی به شماره ۲۰۱۱۵ با موضوع پوکی استخوان توسط همراه اول راه اندازی شد. [divider] به گزارش شفا آنلاین ، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت گفت: استفاده از ظرفیت تلفن همراه در راستای ارتقای سلامت جامعه، یکی از اولویتهای این دفتر است و در این راستا تفاهمنامه هایی با همراه اول و […]

سرویس ویژه سالمندی به شماره ۲۰۱۱۵ با موضوع پوکی استخوان توسط همراه اول راه اندازی شد.

[divider]

به گزارش شفا آنلاین ، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت گفت: استفاده از ظرفیت تلفن همراه در راستای ارتقای سلامت جامعه، یکی از اولویتهای این دفتر است و در این راستا تفاهمنامه هایی با همراه اول و مجموعه های طرف قرارداد آن انجام شده است و راه اندازی خط ویژه ۲۰۱۱۵ از این جمله است.

دکتر محمدحسین تقدیسی گفت: شماره ۲۰۱۱۵ سرشماره اختصاصی ارزش افزوده سلامت در همراه اول است و کاربران می توانند با ارسال عدد ۱۱۵ به ۲۰۱۱۵، از سرویس های مختلف سلامت آن اطلاع پیدا کرده و نسبت به انتخاب آن اقدام کنند.

وی افزود: آخرین سرویس راه اندازی شده در این سامانه، سرویس پوکی استخوان است که در سالمندان شایع است و پیشگیری از آن در همه سنین ضرورت دارد. لذا کاربران می توانند تا با انتخاب این سرویس، بصورت روزانه پیام هایی در رابطه با پیشگیری از این بیماری و حفظ سلامت خود دریافت دارند. لذا کاربران، با ارسال عدد ۱۰۲ به شماره ۲۰۱۱۵ می توانند در این سرویس روزانه عضو شوند.

تقدیسی ادامه داد: باید برای پیشگیری و آموزش مبانی سلامت هزینه کنیم. ما روزانه هزینه های زیادی برای امور روزمره خود پرداخت می کنیم و اگر خانواده بصورت روزانه، هزینه ای برای افزایش اطلاعات سلامتی و سواد سلامت خود در سبد خرید خود قراردهد، سلامت خود را در آینده تضمین نموده و پرداخت هزینه های گزاف درمانی را کاهش خواهد داد