سالمندان لرزش دست ها را جدی بگیرند

گاه بر اثر اختلالاتی که در سیستم عصبی ایجاد می شود، سلولهای مغزی دچارمشکل می شوند که عدم تعادل بدن و اختلالات حرکتی از جمله عوارض این بیماری های است که درمان آن ها مدت زیادی طول می کشد. [divider] محمدعلی اکبریان، متخصص مغز و اعصاب در گفتگو باخبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: گاه […]

گاه بر اثر اختلالاتی که در سیستم عصبی ایجاد می شود، سلولهای مغزی دچارمشکل می شوند که عدم تعادل بدن و اختلالات حرکتی از جمله عوارض این بیماری های است که درمان آن ها مدت زیادی طول می کشد.

[divider]

محمدعلی اکبریان، متخصص مغز و اعصاب در گفتگو باخبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: گاه بر اثر اختلالات ایجاد شده در سیستم مغز و اعصاب بعضی از سلولها دچار آسیب جدی می شوند که سیستم عصبی را دچار مشکل می کنند و بیماری های زیادی را ایجاد می کند.
 
وی افزود: شدت این بیماری ها معمولا بیشتر در سنین بالا بیشتر می شود اما مسائل ژنتیکی ارتباط با مواد شیمیایی و سموم علف کشی سن ابتلا به این بیماری را در افراد کاهش می دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: سختی عضلات، اختلال در حرکات و عدم تعادل در افراد مهمترین علائم این عارضه هستند.
 
اکبریان افزود: درمان مشکلات عصبی و پارکینسون بیشتر از طریق درمان دارویی صورت می گیرد و ورزش های متناسب با سن افراد شدت بیماری را
کاهش می دهد.