خوروبیابانک ۱۳۰۰ سالمند دارد

رییس اداره بهزیستی خور و بیابانک گفت: شهرستان خور و بیابانک ۱۳۰۰ نفر سالمند بالای ۶۰ سال دارد که این جمعیت سالمندی را ۵۲ درصد مرد و ۴۸ درصد آن را زنان تشکیل می‌دهند. [divider] به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خور و بیابانک، علی اصغر فیروزی‌ در حاشیه بازدید امام جمعه و […]

رییس اداره بهزیستی خور و بیابانک گفت: شهرستان خور و بیابانک ۱۳۰۰ نفر سالمند بالای ۶۰ سال دارد که این جمعیت سالمندی را ۵۲ درصد مرد و ۴۸ درصد آن را زنان تشکیل می‌دهند.

[divider]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خور و بیابانک، علی اصغر فیروزی‌ در حاشیه بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان از مرکز جامع ‌توان بخشی و نگهداری سالمندان مهرورزان گفت: در حال حاضر از مجموع این تعداد سالمند حدود ۱۲ نفر در این مرکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

رییس اداره بهزیستی خور و بیابانک افزود: خدمات مراقبت در منزل توسط تیم تخصصی به بیش از ۷۰ نفرسالمند از دیگر اقدامات این مرکز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵ نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در این مرکز به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: خدمات‌پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، کاردرمانی، روانشناسی و مددکاری از جمله خدمات این تیم تخصصی است.