مشاور و کارشناس مجری برنامه

«مجله سالمندی» از رادیو سلامت پخش می‌شود

برنامه مجله سالمندی امروز ساعت 15 به مدت یک ساعت به تهیه‌کنندگی ملیحه کاظمی و نازیلا نظمی با موضوع سالمندان پخش می‌شود.

زهرا حاجی زاده، مشاور و کارشناس مجری برنامه در این باره می‌گوید: این برنامه روزهای شنبه از ساعت ۱۵ به مدت یک ساعت زنده از رادیو سلامت پخش می‌شود.

با توجه به اینکه هشت میلیون از جمعیت ایران سالمند هستند به همین دلیل این برنامه به مسائل حوزه جسمانی و روحی سالمندان می‌پردازد.

وی ادامه می‌دهد: مشکلات سلامت سالمندان با حضور متخصصان در این برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی ملیحه کاظمی و نازیلا نظمی پخش می‌شود. برنامه شامل آیتم‌های متنوع است. یکی از آیتم‌ها با نام شهروند ارشد پخش می‌شود و نگاه مان در این آیتم به سالمندانی است که بازنشست شده‌اند اما فعالیت های اجتماعی دارند.

این کارشناس – مجری اشاره می‌کند: بخشی دیگر از برنامه به گپ‌وگفت با سالمندان اختصاص دارد و از یک سالمند دعوت می‌کنیم و با او درباره مسائلش صحبت می‌کنیم. همچنین در بخش گفت‌وگوی پزشکی به سوالات سالمندان پاسخ می‌دهیم. آیتم توان‌یاب هم بسته شنیدنی است که مرجان قندی آن را تهیه می‌کند.

در مجموع تلاش می‌کنیم برنامه برای سالمندان مفید و کاربردی باشد. همچنین بخشی از برنامه هم به کرونا اختصاص دارد و پاسخگوی سوالات هستیم.