راه‌اندازی بنیاد فرزانگان و جهان‌دیدگان در فارس

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: به دنبال ایجاد بنیاد فرزانگان در راستای ارائه خدمات مناسب به سالمندان و جهان‌دیدگان و هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان این حوزه هستیم. [divider] به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحمید کشاورز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت جامعه تنها با توسعه فضای فیزیکی میسر نمی‌شود. مدیرکل بهزیستی […]

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: به دنبال ایجاد بنیاد فرزانگان در راستای ارائه خدمات مناسب به سالمندان و جهان‌دیدگان و هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان این حوزه هستیم.

[divider]

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالحمید کشاورز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشرفت جامعه تنها با توسعه فضای فیزیکی میسر نمی‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان فارس ابراز داشت: برای داشتن جامعه‌ای رو به رشد باید به توانمندی انسان به عنوان محور توسعه بیشتر توجه شود.

وی گفت: نیروی انسانی یکی از ارکان مهم توسعه در هر جامعه است و هرچه توانمندی نیروی انسانی ارتقا یابد توسعه جامعه هموارتر می‌شود.

کشاورز اضافه کرد: اگر فرهنگ پیشگیری در سطح جامعه گسترش یابد به طور قطع بسیاری از تهدیدات اجتماعی از جامعه حذف می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان فارس تصریح کرد: تکیه بر آموزه‌های دینی یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از بسیاری از معضلات جامعه است.

کشاورز افزود: سازمان بهزیستی به عنوان یک دستگاه حمایتی همواره آماده خدمت به مردم و مشارکت با خیرین برای رفع مشکلات است.

مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه با اشاره به افزایش جمعیت سالمند در آینده نزدیک بیان کرد: به دنبال ایجاد بنیاد فرزانگان در راستای ارائه خدمات مناسب به سالمندان و هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌رسان این حوزه هستیم.

  • تقدیر از هنرمندان خیر

به گزارش فارس در ادامه نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان فارس از هنرمندان خیر گروه سفیر مهربانی که به طور داوطلبانه به اجرای برنامه در ماه مبارک رمضان پرداختند تقدیر شد.

حمیدرضا حدائق عضو هیئت مدیره خیریه یاس و تهیه کننده این برنامه‌ها در این راستا ابراز داشت: این اقدام خیرخواهانه برای نخستین بار در سطح کشور در شیراز صورت گرفت که امیدوارم شاهد ادامه این برنامه‌ها باشیم.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با همراهی ۳۰ هنرمند مطرح از استان‌های تهران، یزد، فارس و آذربایجان ۳۶ برنامه مختلف به نفع گروه‌های هدف بهزیستی در فارس اجرا و ۸۶۰ میلیون تومان کمک مالی جمع‌آوری شد.

حدایق ادامه داد: این برنامه‌ها به‌نفع معلولان جسمی ‌حرکتی، ایتام،‌ مبتلایان به سرطان، اوتیسم و دیگر گروه‌های هدف بهزیستی انجام شد.

وی ابراز داشت: با اجرای این برنامه‌ها علاوه بر کمک‌های مالی، حدود ۲۵۰ گرم طلا نیز از سوی خیران و نیک‌اندیشان شیرازی به خیریه‌های فعال کمک شده است.

به گزارش فارس، امروز همچنین اصحاب رسانه استان فارس با حضور در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست حضرت ولی‌عصر (عج) با این کودکان دیدار کردند.