کوی فرهنگی ویژه سالمندان همدانی احداث می شود

مدیر کل اداره بهزیستی استان همدان، از احداث کوی فرهنگی ویژه سالمندان همدانی در راستای شناسایی نیازهای سالمندان طی سال جاری خبر داد.  [divider]مهدی سمواتی، مدیر کل اداره بهزیستی استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: مراقبت از سالمندان و رسیدگی به وضعیت آنان از نکات ضروری جامعه امروزی ما است که […]

مدیر کل اداره بهزیستی استان همدان، از احداث کوی فرهنگی ویژه سالمندان همدانی در راستای شناسایی نیازهای سالمندان طی سال جاری خبر داد.

 [divider]مهدی سمواتی، مدیر کل اداره بهزیستی استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: مراقبت از سالمندان و رسیدگی به وضعیت آنان از نکات ضروری جامعه امروزی ما است که این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی و کار بیشتر در این زمینه است.

وی با اشاره به احداث کوی فرهنگی ویژه سالمندان همدانی در راستای شناسایی نیازهای سالمندان، اضافه کرد: احداث این مرکز فرهنگی برای این استان یک ضرورت است.

وی به شهر دوستدار سالمند اشاره و تصریح کرد: استان همدان آمادگی دارد با تعیین معیارها و مشخصات، یک شهر پایلوت دوستدار سالمند در استان تاریخی و فرهنگی معرفی کند.

مدیر کل اداره بهزیست استان همدان گفت: پیری و کثرت سن به معنای کهولت و عدم شادابی روح و جسم نیست و می‌توان در عین پیری، شاداب و سرزنده زیست که این کوی در این راستا احداث می شود.

سمواتی با بیان اینکه برای تحقق اهداف باید حداقل‌هایی تعریف کنیم، اظهار داشت: باید از همه امکانات در راستای تحقق این اهداف مهم در استان استفاده کرد.