ادارات خارج از مسائل و بوروکراسی به سالمندان توجه کنند

دبیر شورای ملی سالمندان کشور بر راه‌اندازی کارت منزلت ویژه سالمندان خراسان جنوبی تا پایان دولت دهم تأکید کرد و گفت: باید خارج از مسائل و بوروکراسی به سالمندان توجه شود. [divider] حسین نحوی‌نژاد صبح امروز در شورای ساماندهی سالمندان در بیرجند، اظهار کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید خارج از بوروکراسی و مسائل اداری به […]

دبیر شورای ملی سالمندان کشور بر راه‌اندازی کارت منزلت ویژه سالمندان خراسان جنوبی تا پایان دولت دهم تأکید کرد و گفت: باید خارج از مسائل و بوروکراسی به سالمندان توجه شود.

[divider]

حسین نحوی‌نژاد صبح امروز در شورای ساماندهی سالمندان در بیرجند، اظهار کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید خارج از بوروکراسی و مسائل اداری به سالمندان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به شورای ساماندهی ملی سالمندان، تصریح کرد: این شورا یک نهاد اجرایی نیست؛ بلکه باید پتانسیل‌ها را سامان داد.

سیستم بیمه مراقبتی سالمندان راه‌اندازی شده است

دبیر شورای ملی سالمندان کشور با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های اساسی در کشور بیمه مراقبتی سالمندان است، گفت: با تجربه‌ای که از کشورهای دیگر گرفته شده است، این سیستم تهیه و عرضه شده است.

نحوی‌نژاد یادآور شد: طرح تکریم سالمندان در نهادهای دولتی سه وجه دارد که وجه نخست آن مراجعه به سالمندان است که باید تمام امکانات آن فراهم شود.

وی بر راه‌اندازی کارت منزلت ویژه سالمندان این استان تا پایان دولت دهم تأکید کرد و اذعان داشت: خارج از مسائل و بوروکراسی ادارات به سالمندان توجه شود.

ارائه طرح تکریم سالمندان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور از ارائه طرح تکریم سالمندان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی خبر داد و ابراز داشت: این طرح در سه وجه مراجعین سالمندان به اداره‌ها و نهادهای دولتی، سالمندان خود دستگاه‌های اجرایی و بنیاد فرزانگان ارائه شده است.

نحوی‌نژاد بر راه‌اندازی کارت منزلت ویژه سالمندان این استان تا پایان دولت دهم تأکید کرد و متذکر شد: بر اساس این کارت سالمندان می‌توانند از امکانات عمومی به طور خاص استفاده کنند.

وی از راه‌اندازی پورتال سالمندان کشور خبر داد و عنوان کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت nce.behzisti.net و یا snce.ir از خدمات آن بهره‌مند شوند.