سالمند پشت نوبت خدمات بهزیستی نداریم

دبیر شورای عالی سالمندان اعلام کرد: در سال ۹۰، ۳۵ هزار سالمند پشت نوبت خدمات بهزیستی بودند؛ اما در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم. [divider] نحوی ناد در نشست خبری امروز که به مناسبت روز جهانی سالمندان در مجموعه‌ی تلاش برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل شورای ملی سالمندان به ارتباط چند بخشی سازمان‌ها نیازمند […]

دبیر شورای عالی سالمندان اعلام کرد: در سال ۹۰، ۳۵ هزار سالمند پشت نوبت خدمات بهزیستی بودند؛ اما در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم.

[divider]

نحوی ناد در نشست خبری امروز که به مناسبت روز جهانی سالمندان در مجموعه‌ی تلاش برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل شورای ملی سالمندان به ارتباط چند بخشی سازمان‌ها نیازمند است و تا این لحظه دبیرخانه اجازه نداده چراغی که به منظور تشکیل شورای ملی سالمندان روشن شده خاموش شود.

ی با اشاره به اینکه به دلیل نداشتن جلسات کلان کشوری به صورت استانی شورای عالی سالمندان را فعال نگه داشته‌ایم، افزود: در تمامی استان‌ها جلسات شورای عالی به صورت استانی برگزار شده و نتایج مطلوبی را در پی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه قبل از دولت نهم سه جلسه برای شورای عالی سالمندان تشکیل شد اظهار داشت: در سال ۹۰ و ۹۱ نیز دو جلسه تشکیل شد اما به دلیل تعمیرات ساختاری در وزارتخانه مشکلاتی به وجود آمد.

دبیر شورای عالی سالمندان به وجود ۳۵ هزار سالمند پشت نوبتی در سال ۹۰ اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیچ سالمندی را پشت نوبت خدمات بهزیستی نداریم چرا که در حال حاضر ۲۸۵ هزار سالمند از خدمات مختلف سازمان بهزیستی استفاده می‌کند.