۱۷۴ نفر در طرح نیابت ۳۱۱ سالمند را حمایت کردند

معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در نوروز امسال ۱۷۴ نفر در طرح نیابت ۳۱۱ سالمند را حمایت کردند. جلال بحرینی با بیان که طرح نیابت با شعار « دست در دست بهار » انجام گرفت اظهار داشت: این طرح با همت و مشارکت ۱۷۴ نفر اعم از داوطلبان و۵۱ نفر پرسنل […]

معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در نوروز امسال ۱۷۴ نفر در طرح نیابت ۳۱۱ سالمند را حمایت کردند.

جلال بحرینی با بیان که طرح نیابت با شعار « دست در دست بهار » انجام گرفت اظهار داشت: این طرح با همت و مشارکت ۱۷۴ نفر اعم از داوطلبان و۵۱ نفر پرسنل همکار، از روزهای پایانی سال ۹۳ در استان یزد با هدف ترویج اهداف نوع دوستانه جمعیت در بین عموم جامعه و کمک به خانواده های بی فرزند و سالمند و نیز پاسداشت و تکریم مقام والای شهداء و جانبازان  آغاز شد.

بحرینی افزود: در طرح نیابت ۳۱۱ سالمند تحت حمایت داوطلبان قرار گرفتند که ۵۶ مورد از آنها را خانواده های معظم شهدا، ۱۳ مورد را خانواده های سالمندان ۲۷۸ نفر سالخورده، ۱۱ خانواده بی فرزند  شامل می شدند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد در بخش پایانی سخنان خود به اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات در نوروز ۹۴ اشاره کرد و گفت: در این طرح که با مشارکت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد اجرا شد، پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در ساعاتی از روز در پایگاه های امداد و نجات نوروزی حضور داشتند و به مراجعان ارائه خدمت می نمودند.

بحرینی یادآور شد: ۱۳۰ پزشک عمومی، ۳ پزشک متخصص، ۶۴ پیرا پزشک، ۴۷ پرستار در این طرح با ما همکاری داشتند.

به گفته وی طرح داوطلب یار امداد و نجات در ۹ شهرستان استان یزد اجرا شد و ۴۸۸۵ نفر از خدمات پزشکان و پیراپزشکان داوطلب این طرح بهره مند شدند.