سمنان در شمار سالمندان، استان چهارم کشور است

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سمنان در شمار سالمندان استان چهارم کشور است و از این رو باید توجه بیشتری به بخش سالمندی آن شود. به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام علی پهلوان صبح امروز در بازدید استاندار سمنان از بخش فیزیوتراپی خانه سالمندان «نور» در شهر سمنان به همراه معاون پشتیبانی و […]

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سمنان در شمار سالمندان استان چهارم کشور است و از این رو باید توجه بیشتری به بخش سالمندی آن شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام علی پهلوان صبح امروز در بازدید استاندار سمنان از بخش فیزیوتراپی خانه سالمندان «نور» در شهر سمنان به همراه معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان و شماری از مسئولان این استان اظهار داشت: بر اساس آمارهایی که وجود دارد، سمنان استان چهارم در شمار سالمندان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این امر می‌طلبد تا مسئولان استان سمنان به بخش سالمندی در این استان توجه بیشتری داشته باشند.

80942874-5294616

مدیرکل بهزیستی استان سمنان همچنین خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر نخستین نشست شورای سالمندان استان سمنان به ریاست استاندار سمنان در سال جدید شد.

کارشناس فیزیوتراپی خانه سالمندان «نور» سمنان نیز در این بازدید با ارائه گزارشی به استاندار سمنان اظهار داشت: دستگاه‌هایی که سالمندان این مرکز بیشتر بدان نیاز دارند، باید با کمک بهزیستی و مسئولان استان سمنان خریداری و نصب شود.

وی همچنین با بیان اینکه سالمندان سمنانی بیشتر به دستگاه‌های الکتروتراپی نیازمند هستند، ادامه داد: این دستگاه‌ها قیمت بالایی دارند و باید کمک شود تا بتوان از آن در این مرکز استفاده کرد.

این کارشناس از آموزش پرسنل خانه سالمندان نور سمنان و همچنین خود سالمندان برای استفاده از دستگاه‌های فیزیوتراپی خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا سالمندان بتوانند فعالیت‌های روزانه خویش را به تنهایی انجام دهند.