۱۲ هزار سالمند زن زیر پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۱۲ هزار سالمند زن زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان قرار دارند. خبرگزاری فارس: ۱۲ هزار سالمند زن زیر پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کمال حسنی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ساماندهی سالمندان اظهار داشت: ۱۸ […]

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۱۲ هزار سالمند زن زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان قرار دارند.
خبرگزاری فارس: ۱۲ هزار سالمند زن زیر پوشش کمیته امداد زنجان قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کمال حسنی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ساماندهی سالمندان اظهار داشت: ۱۸ هزار مددجوی سالمند در استان زنجان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار سالمند زیر پوشش کمیته امداد زنان هستند، تصریح کرد: باید برای بهبود زندگی این افراد برنامه مناسبی را تدوین کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای سالمندان نوعی آینده‌نگری است، تاکید کرد: عدم برنامه‌ریزی برای این افراد ممکن است در آینده دولت تاثیر نامناسبی داشته باشد.

وی مشکلات مربوط به سالمندان را منحصر به مشکلات معیشتی ندانست و اضافه کرد: آگاهی کم و نبود قوانین حمایتی مشکلاتی است که افراد سالمند با آن روبه رو هستند.

حسنی با اشاره به بیمه‌های محدود و شکننده برای سالمندان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش سن سالمندان و مشکلات جسمی این افراد باید فکری مناسب برای بیمه این افراد داشته باشیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه باید خدمات سالمندان هم تعمیق یابد و هم گسترش پیدا کند، اعلام کرد: باید این خدمات به سمت سالمندان نیازمندان سوق داده شود.

این مسئول میزان خدمات بهداشتی برای سالمندان را بسیار کم خواند و اذعان داشت: متاسفانه حداقل هزینه برای پوشش بهداشت سالمندان اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: پیگیری امور مربوط به سالمندان باید در اولویت کاری ادارات استان قرار بگیرد.