اتخاذ سیاست‌های جدید برای رشته تخصصی طب سالمندان

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، سیاست‌های جدید شورای آموزش پزشکی و تخصصی را در خصوص رشته تخصصی طب سنتی اعلام کرد. [divider] بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با اشاره به تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی طب سالمندان، گفت: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی موظف است […]

 دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، سیاست‌های جدید شورای آموزش پزشکی و تخصصی را در خصوص رشته تخصصی طب سنتی اعلام کرد.

[divider]

بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با اشاره به تدوین برنامه آموزشی رشته تخصصی طب سالمندان، گفت: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی موظف است این برنامه را طبق مقررات تدوین و پس از طرح و تصویب در کمیسیون دایمی معین به نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی جهت تنفیذ ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی متقاضی برای پذیرش دستیار رشته تخصصی طب سالمندان ‌باید درخواست خود را به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کنند، افزود: دبیرخانه پس از ارزشیابی و اعتباربخشی از مراکز آموزشی دانشگاه‌ها در صورت تایید، نتیجه را به دانشگاه مربوطه اعلام می‌کند.

عین‌اللهی در پایان، اظهارکرد: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی موظف است اعضای هیئت ممتحنه رشته تخصصی طب سالمندان را طبق مقررات تعیین کند.