به همت بنیاد خیریه فرزانگان استان قم

قم / برگزاری کلاسهای مهارتهای زندگی در سالمندی

افتتاحیه کلاسهای مهارتهای زندگی در سالمندی وبازنشستگی که به همت بنیاد خیریه فرزانگان استان قم با حضور محمد رضا رحیمی معاون توانبخشی بهزیستی استان قم در ساختمان بهزیستی پارک جواد الائمه (ع) نیروگاه برگزار شد .

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، افتتاحیه کلاسهای مهارتهای زندگی در سالمندی وبازنشستگی که به همت بنیاد خیریه فرزانگان استان قم با حضور محمد رضا رحیمی معاون توانبخشی بهزیستی استان قم وکارشناس مسئول سالمندان و با شرکت  جمعی از سالمندان و بازنشستگان و اعضای هیأت مدیره فرزانگان استان قم در ساختمان بهزیستی پارک جواد الائمه (ع) نیروگاه برگزار شد.

دوران بازنشستگی یکی از دوران هایی است که اکثر افراد وارد آن شده و می بایست برای آن برنامه داشته باشند تا در زندگی دچار مشکل نشوند،چرا که مهم است تا انسان ها در این دوران با برنامه ریزی مناسب از وقتشان به طور بهینه استفاده کرده و بهترین دوران زندگی شان را تجربه کنند، بازنشستگی یکی از دوران معمول زندگی است، پس نیاز به آماده شدن و مهارت یابی برای آن هم مثل همه دوران ها جدی می شود. در اغلب موارد در این دوران خانه نشینی های مداوم زندگی را به سکون تبدیل کرده، حال آنکه تحرک و شادی زندگی تکراری را کمرنگ می کند.