درراستای خـدمت رسانی به اقشار کم درآمـد

حضور دکتر رضازاده در محله کم برخوردار ساروق شهرستان اراک

برنامه نشست صیممانه در 100 محله کم برخوردارکشور درراستای خـدمت رسانی به اقشار کم درآمـد جامعه هدف با حضور دکتر مژگان رضا زاده کاوری رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور و دیگر مسـئولین سازمان بهزیستی کشور و در محله کم برخوردار اسـتان مرکزی ،در شهرستان اراک (محله ساروق ) برگزار شد.

برنامه نشست صیممانه در 100 محله کم برخوردار کشور درراستای خـدمت رسانی به اقشار کم درآمـد جامعه هدف با حضور دکتر مژگان رضا زاده کاوری رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور و دیگر مسـئولین سازمان بهزیستی کشور و در محله کم برخوردار اسـتان مرکزی ،در شهرستان اراک (محله ساروق ) برگزار شد.

دکتر مژگان رضا زاده کاوری رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور با تاکید بر محله محوری این طرح افزود: رویکرد اصلی این طرح ارائه خدمات در محلات کم برخوردار است و محله به عنوان پل و مجموعه ای به همراه ساکنین آن در نظر گرفته شده تا هم اقلیم منطقه ای و هم مشکلات مشابه افراد در محله مورد بررسی قرار گیرد.

از جمله اهداف اصلی این طرح، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان ارشد بهزیستی کشور و مسئولان استانی و دستگاه های مختلف در استان به خصوص دستگاه هایی که مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه این نهاد ها تعریف می شود است.