مرحله دوم طرح اکرام سالمندان از سوی هلال احمر ری اجرا شد

رییس هلال احمر شهرستان ری گفت: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای حمایت از سالمندان نیازمند مرحله دوم طرح اکرام سالمندان را امروز به مناسبت شهادت امام محمد تقی(ع) جوادالاعمه اجرا کرد. [divider] محمد رضا منصوری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح که با کمک و مشارکت […]

رییس هلال احمر شهرستان ری گفت: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای حمایت از سالمندان نیازمند مرحله دوم طرح اکرام سالمندان را امروز به مناسبت شهادت امام محمد تقی(ع) جوادالاعمه اجرا کرد.

[divider]

محمد رضا منصوری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح که با کمک و مشارکت خیرین و توانمندان مالی و داوطلبان اجرا می شود و هدف از اجرای آن، تامین نیاز اقشار آسیب پذیر و سالمند جامعه است.

وی افزود: در این طرح خیرین با اهدای کمک های غیر نقدی اعم از غذای گرم و گوشت قربانی و کمکهای درمانی به ارزش ۱۵ میلیون ریال در این امر خداپسندانه شرکت کردند. 

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام این قبیل کارها کمک کوچکی به مردم نیازمند کرده باشیم. 

منصوری ادامه داد: جمعیت حلال احمر با دارا بودن جوانان خوب و ارزشی که داوطلبانه به این جمعیت پیوسته اند همه توان خود را در جهت کمک به مردم به کار می بندد و از هیچ کاری فرو گذار نخواهد بود.