امیدواریم خانه سالمندان هنرمند برای همه رشته های هنری گسترش یابد

مدیرعامل خانه تئاتر برای گسترش پوشش خانه سالمندان هنرمند برای فعالان تمام رشته های هنری ابراز امیدواری کرد. [divider] ایرج راد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:خانه سالمندان هنرمند در واقع یک طبقه از مرکز جامع توانبخشی سالمندان است که با چهار اتاق ظرفیت نگهداری از ۱۰ هنرمند را دارد. وی افزود:در مرحله […]

مدیرعامل خانه تئاتر برای گسترش پوشش خانه سالمندان هنرمند برای فعالان تمام رشته های هنری ابراز امیدواری کرد.

[divider]
ایرج راد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:خانه سالمندان هنرمند در واقع یک طبقه از مرکز جامع توانبخشی سالمندان است که با چهار اتاق ظرفیت نگهداری از ۱۰ هنرمند را دارد.

وی افزود:در مرحله نخست از بین حدود ۸۰ هنرمند تئاتر افرادی که شرایط لازم را دارند برای اسکان در این مکان معرفی می شوند.

راد بابیان اینکه هزینه های نگهداری سالمندان هنرمند را سازمان بهزیستی کشور به صورت کامل می پردازد ، گفت:امیدواریم این خانه برای تمام رشته های هنری نیز گسترش یابد.

وی افزود:سالمندان هنرمند ذخیره ای از ۷۰ سال فعالیت هنری کشورند که حضورشان در یک محل امکان فعالیت های پژوهشی در این زمینه را فراهم می آورد.

مدیرعامل خانه تئاتر افزود:امکان برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری برای نمایش دست آوردهای این هنرمندان و همچنین نمایش فیلم ها و سریال های سالمندان هنرمند یک محیط فرهنگی و هنری غنی را ایجاد خواهد کرد.

وی بابیان اینکه بسیاری از سالمندان هنرمند نیاز به حضور شبانه روزی در این مرکز را ندارند، گفت: این سالمندان نیز می توانند برای دریافت خدمات توانبخشی به صورت روزانه و موردی به این مرکز مراجعه و با همکارانشان نیز ملاقات کنند.

راد با قدردانی از آغاز تاسیس خانه سالمندان هنرمند، اضافه کرد:گسترش فضای سبز و امکانات مورد نیاز ورزش و سالن نمایش مناسب و خدمات طبی کامل در مرکز توانبخشی سالمندان هنرمند مورد نیاز است.