سالمندان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) فردا تجلیل می‌شوند

همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد فردا همزمان با مراسم بزرگداشت هفته تکریم مقام سالمند برگزار می‌شود. [divider] معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت و تکریم از سالمندان همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد را همزمان با مراسم بزرگداشت هفته تکریم مقام سالمند […]

همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد فردا همزمان با مراسم بزرگداشت هفته تکریم مقام سالمند برگزار می‌شود.

[divider]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت و تکریم از سالمندان همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد را همزمان با مراسم بزرگداشت هفته تکریم مقام سالمند فردا سه‌شنبه، ۹ مهر، برگزار می‌کند.

همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار «سالمندان محور انسجام و تعالی خانواده و جامعه»، ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش در این همایش ضمن حضور و تجلیل از ۲۸۰ سالمند تحت پوشش کمیته امداد، از ۲۰ نفر سالمند برتر، تجلیل خواهد شد.

لازم بذکر است؛ در همایش ملی تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان ملی و منطقه‌ای برگزار می‌شود از جمعی از نخبگان و فرهیختگان این نهاد حمایتی تجلیل به عمل آمده و این عزیزان طی مراسمی با معرفی سالمندان برتر که زیر چتر حمایتی این کمیته قرار دارند بر جایگاه و منزلت این قشر از اجتماع تاکید خواهند کرد.

طبق آخرین آمار منتشره از این نهاد، حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر سالمند یعنی حدود ۴۰ درصد کل مددجویان، تحت پوشش خدمات مستمر این نهاد هستند که این تعداد حدود ۲۵ درصد کل سالمندان کشور را تشکیل می‌دهند.

تجلیل از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد در مرکز همایش‌های غدیر این نهاد واقع در سوهانک برگزار خواهد شد.