سالمندان ایلامی ساماندهی می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: سالمندان ایلامی ساماندهی می‌شوند.  [divider] حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست شورای سالمندان استان ایلام اظهار داشت: ساماندهی سالمندان یکی از نیازهای اساسی استان ایلام است. وی ادامه داد: این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار این این دستگاه اجرایی قرار گرفته و برنامه‌‌ریزی لازم را انجام […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: سالمندان ایلامی ساماندهی می‌شوند.

 [divider]

حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست شورای سالمندان استان ایلام اظهار داشت: ساماندهی سالمندان یکی از نیازهای اساسی استان ایلام است.

وی ادامه داد: این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار این این دستگاه اجرایی قرار گرفته و برنامه‌‌ریزی لازم را انجام داده است.

این مسئول تحقق کامل این مهم را منوط به همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع دانست و اضافه کرد: برای ساماندهی و رسیدگی به سالمندان استان ایلام باید یک طرح جامع در استان طراحی و اجرا شود.

بهرام‌نیا تصریح کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف کمک به سالمندان کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ارتقاء کیفیت سلامت جسمی، روانی و روحی سالمندان، اصلی، مهم است.

وی ادامه داد: ایجاد فضاهای مناسب برای حضور خانواده سالمندان در عرصه‌های مراقبت و توانمندسازی آنان، غنی سازی اوقات فراغت و استفاده از مشاوره برای سالمندان باید مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.