تبریک وزیر تعاون به هموطنان مسیحی به مناسبت سال نو میلادی

وزیر تعاون با حضور در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان مسیحی در تهران، سال جدید میلادی را تبریک گفت. علی ربیعی از اینکه به نمایندگی از اعضای هیئت دولت به مناسبت اغاز سال نو میلادی در میان جمعی از مسیحیان کشورمان حضور یافته است ابراز خرسندی کرد. وی با بیان اینکه هموطنان مسیحی همواره […]

وزیر تعاون با حضور در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان مسیحی در تهران، سال جدید میلادی را تبریک گفت.

علی ربیعی از اینکه به نمایندگی از اعضای هیئت دولت به مناسبت اغاز سال نو میلادی در میان جمعی از مسیحیان کشورمان حضور یافته است ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه هموطنان مسیحی همواره در بحران های کشور در جنگ تحمیلی و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در کنار برادران و خواهران مسلمان خودحضوری فعال داشته اند، گرامیداشت آیین های مسیحیان را از وظایف این دولت برشمرد و سال نو را برای انان سرشار از سلامت و شادی ارزو کرد.

ربیعی به همبستگی و انسجام ملی که در میان مسلمانان و سایر ادیان ابراهیمی در ایران اسلامی وجود دارد، اشاره کرد و گفت : این زندگی مسالمت امیز بی نظیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنجره جمعیتی ایران خیلی سریع در حال نزدیک شدن به سالمندی است از تدوین مجدد سند سالمندی خبر داد و افزود: براساس این سند که تنظیم ان مراحل پایانی خود را طی می کند ترویج اخلاق زیست با سالمندان دردستور کار دولت قرار می گیرد.
ربیعی تاکید کرد : در این سند قرار است حرکت اجتماعی سالمند در متن جامعه بهبود یابد.

وی با بیان اینکه سالمندان نقش موثری در فرایند اجتماعی شدن گروه های جوان تر دارند، گفت : بر همین اساس کانون های بازنشستگان موظف شده اند برنامه های خود را با هدف مشارکت در خیر جمعی به دولت ارائه دهند.

در این مراسم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به سالمندان مرکز سوسه مایریک هدایایی اعطا کرد.