رشد ۱۴ درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی استان زنجان

علی محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از رشد ۱۴ درصدی مراجعان سالمند به مراکز درمانی استان خبر داد.

علی محمدی گفت: مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه برنامه‌های محوری و فعالیت‌های همه‌جانبه در سازمان قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این سازمان به لحاظ وسیع بودن دامنه خدمات، با طیف گسترده‌ای از مخاطبان در ارتباط و تعامل است، تصریح کرد: احترام به افراد پیشکسوت از سفارشات ائمه (ع) و آموزه‌های دین مبین اسلام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین آمار مراجعان سالمند در نیمه نخست سال‌جاری را بیش از ۲۸ هزار و ۹۰ نفر اعلام کرد و افزود: در اجرای دستورالعمل طرح تکریم سالمندان، این تعداد سالمند خدمات درمانی خود را بدون نوبت در مراکز درمانی استان زنجان دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش سن جامعه سالمندی و آمار مراجعان سالمند در ۶ ماه نخست سال‌جاری گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۴ درصد رشد را شاهد هستیم.

این مسئول فرایند مشتری‌مداری را در نحوه نگرش جامعه و نوع قضاوت مخاطبان به سازمان مهم ارزیابی کرد و افزود: محصول مشتری‌گرایی در هر سازمانی، قطعاً رضایتمندی خدمت‌گیرندگان آن سازمان را به دنبال خواهد داشت.

محمدی پاسخ منطقی توأم با احترام را در ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمانی حساس خواند و اضافه کرد: بحث تکریم ارباب رجوع در دولت تدبیر و امید با رشد بی‌نظیر تکنولوژی و الکترونیکی شدن برخی امور، در سازمان تامین اجتماعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و نهضت IT بیانگر این امر مهم است.

وی با اشاره به فرایندهای عملکردی در حوزه درمان گفت: تلاش کرده‌ایم تا فرایندهای کاری طولانی، پرهزینه و تنش‌زا را در همه مراکز درمانی شناسایی، بهینه‌سازی و اصلاح کنیم؛ با این روند آمار شکایات مردمی در بازه زمانی اعلام شده نسبت به سال قبل هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.