تکریم سالمندان نیازمند در جوانرود با اجرای طرح نیابت

رئیس جمعیت هلال احمر جوانرود، ابراز کرد: طرح نیابتی حمایتی بوده و دستاوردهایی شامل خودسازی، عملی شدن تجارب و تخصص، آشنایی با مشکلات و مصائب سالمندان بدون فرزند را دارد.

رحیم سبحانی تبار رئیس جمعیت هلال احمر جوانرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: داوطلبان این جمعیت در جوانرود با اجرای طرح نیابت سالمندان نیازمند  این شهرستان را تکریم کردند.

 وی، ابراز کرد: با اجرای طرح نیابت در جوانرود، ۲۸ سالمند از ۱۴ خانواده نیازمند در دو روستای کم برخوردار (کولسه و چمن زار علیا) از طرح حمایتی جمعیت هلال احمر این شهرستان بهره مند شدند.

 این مقام مسئول، با بیان اینکه در این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر با شناسایی سالمندان به کمک آنان شتافتند، افزود: این طرح یکی از طرح های مهم حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

 به گفته سبحانی تبار، طرح نیابتی حمایتی است و دستاوردهایی شامل خودسازی، عملی شدن تجارب و تخصص، آشنایی با مشکلات و مصائب سالمندان بدون فرزند دارد.

 رئیس جمعیت هلال احمر جوانرود، بیان کرد: کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره، بیرون از خانه، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت های دیگر داوطلبان در این طرح بوده است.