برگزاری دوره آموزشی سالمندی و حوادث و بلایا در هفته سلامت

همزمان با هفته سلامت دوره آموزشی سالمندی و حوادث و بلایا با همکاری اداره آموزش و بهسازی نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد. در گردهمایی آموزشی کادر درمانی برای مراقبت‌های ویژه سالمندان و آموزش در هنگام حوادث که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، موضوعاتی چون حوادث غیر مترقبه در ارتباط با […]

همزمان با هفته سلامت دوره آموزشی سالمندی و حوادث و بلایا با همکاری اداره آموزش و بهسازی نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در گردهمایی آموزشی کادر درمانی برای مراقبت‌های ویژه سالمندان و آموزش در هنگام حوادث که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، موضوعاتی چون حوادث غیر مترقبه در ارتباط با سالمندی و راه‌های پیشگیری از حوادث در سالمندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این همایش ۳۰۰ نفر از پرسنل بیمارستان‌ها،‌ مرکز سلامت،‌ اورژانس ۱۱۵ و دیگر مراکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

در این دوره آموزشی به علل حوادثی که برای سالمندان به وجود می‌آید نیز اشاره و نکاتی نظیر «به چه سنینی سالمند می‌گویند» و «چه تغذیه‌ای برای دوران سالمندی مناسب است» در این دوره مطرح شد.

کارشناسانی که در این مراسم حضور یافتند به علل شایع مشکلات سالمندی‌ و رعایت نکردن اصول صحیح زندگی در دوران جوانی پرداختند.

همچنین در این کارگاه آموزشی مطرح شد که تغذیه مناسب از جمله مواردی است که می‌تواند در سنین کهنسالی موجب سلامت شود.